fredag den 20. august 2010

I aften skal vi hygge med 60 - 70 pensionister.

Og jeg glææææder mig...
Min veninde og jeg havde længe talt om at gøre et eller andet for alle de ældre der sidder meget alene.
Og vi blev egentlig ved med at snakke *G*
Så en dag blev vi enige om at nu måtte vi sætte en dato, og så var der ingen vej tilbage.
Det er nu snart 2 år siden (til oktober)
og vi har så enorm opbakning til Vores spiseaftner så der tit er ventelister på at få en plads.
Vi er 4 der sammen laver mad til pensionister her i Billund,
sådan cirka en gang om måneden.
Og det skal vi så også i dag. Og da vi lige har haft ferie er det en slags opstart.
Så vi har musik på i aften, og det er bare SÅ hyggeligt, og en hel fantastisk stemning.
Der danses tit allerede efter forretten (hihi)
når "Citrondrengen" spiller op.
Vi plejer at lave 2 retter mad, og kaffe med hjemmebag af en art.
Og i aften skal de have croissanter med kyllingesalat,
Kamsteg stegt som vildt med kartofler, salat og vildtsauce.
Og Lagkage med kaffe.
---
Så nu må jeg vist til og have gang i kartoffelskrælleren.
Vi har en travl dag - men kan også se frem til en fantastisk aften med en helt utrolig respons og taknemmelighed.
Rigtig God Weekend til Jer.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Det var da et helt utroilig dejligt initiativ I tog for et par år siden :)...håber I får en super skøn aften allesammen :)
    ..og en go' weekend også til dig :)

    SvarSlet
  2. Fantastisk - det tager jeg hatten af for og ønsker jer en dejlig aften :)

    SvarSlet
  3. Så fantastisk, Dorthe; dette vil jeg tro blir satt stor pris på av de gamle !
    Tusen takk for søte kommentarer i bloggen min, og nydelig kort; du er god :-)
    Ha en fin kveld og weekend !

    SvarSlet
  4. Det var da et utroligt flot arbejde, I der gør. Og jeg er sikker på at "de gamle" forstår at hygge og more sig.
    Håber I får en dejlig aften.

    SvarSlet
  5. Sikke et godt tiltag i gør for de ældre...
    Det er noget vi andre sommetider tænker, men lader det blive ved tanken :-(
    Håber i havde en rigtig god aften og ha en god weekend

    SvarSlet
  6. men så fantastiskt gulligt av er. Ni är värda en stjärna i himlen :D
    Kram

    SvarSlet