fredag den 27. august 2010

Hi Hi ...

Dejligt at der er nogle der bekymrer sig når man ikke blogger *GG*
(Gad vide hvorfor? - blogger da ikk SÅ meget *HOOST*)
Jeg er startet på et "kursus-forløb" i mandags, der kører over 12 uger. Jeg leder jo efter nyt Fleksjob, og det skulle forløbet her gerne ende ud i. Så det tager jo lidt af den tid jeg ellers havde oceaner af *G*
Nå... men mon ikke der kommer et par indlæg eller mere i dag.
Ihvertfald har jeg en arm der nok ikke er til ret meget andet end scrap i dag.
Jeg var til en prøvetime i Zumba i aftes, det var smaddersjovt
MEN... det duer IKKE sammen med en ødelagt skulder, fandt jeg ud af.
---
Og så GLÆDER jeg mig til i morgen! Jeg har nemlig meldt mig til fællesscrap
for første gang.
Jeg skal til Scrap i Esbjerg.
Og jeg er spændt på for første gang at scrappe sammen med andre.
Ved ikke engang hvad man pakker til sådan noget, men mon ikke jeg pakker ting til at deltage i et par udfordringer.
---
Tak for alle Jeres søde (og bekymrede *hihi*) kommentarer.
De er MEGET værdsat skal I vide.
Hav en Fantastisk Fredag.
knus

3 kommentarer:

  1. Skønt at høre fra dig.. håber det ender med et job. Jeg er selv i samme situation med dårlige skuldre ( og kan derfor ikke lave alt det kreative jeg lyster :-( )...skal i arbejdsprøvning fra næste uge.
    Kan du ikke prøve at logge på min blog og se om du kan lægge en kommentar. Aka siger hun har problemer :-) og det kan vi jo ikke ha'
    Ha en god dag

    SvarSlet
  2. Rart at høre at du er okay :o) nogen gange skal man passe på hvad man begiver sig ud af motion, når man har nogen "skavanker"... desværre. Jeg krydser finger for et nyt flexjob til dig...

    SvarSlet
  3. Kan høre du er i samme båd som mig! Jeg er igang med at komme op i tid, så jeg måske kan få et fleksjob. Jeg syntes også det er meget morsomt, at du skal ud at scrappe med andre for første gang, for det skal jeg også her på søndag i Kjellerup! Er spændt på at høre om din tur til Esbjerg!

    Knus Mie

    SvarSlet