lørdag den 21. august 2010

Hemmeligheden jeg lavede for nylig...

var såmænd bare dette lille gavesæt *G*
Grunden til det var hemmeligt var at det blev lavet til Knertens fødselsdag i går -
Og hun skulle jo lige modtage det inden jeg ville vise det frem her.
Billedet er godtnok noget mørkt, men det er også taget på en regnvejrsdag, og jeg kan ikke gøre det om.
Derudover blev JEG da glædeligt overrasket da jeg loggede ind i går.
Jeg har nemlig vundet ugens udfordring hos Sukkersött
Jubiiiiiii - en lækker lækker præmie som jeg glæder mig til at lege med *S*
I dag bliver min "lille" dreng 19 år
sjovt nok er moderen ikk blevet een dag ældre siden han blev født (HOOOST)
Hav en skøn lørdag.
Og HUSK!!!
min candy i morgen .... hihi
kram

9 kommentarer:

  1. Tillykke med den "bette" knejt :) - og så også tillykke med at du har vundet :)
    Rigtig fin æske og kort, det har garanteret gjort lykke hos modtageren :)

    SvarSlet
  2. Så lekkert :O) Herlige farger du har brukt.
    Nydelig pyntet med blomstene.
    Gratulerer som vinner! vel fortjent.
    Ha en kjemepe fin helg.
    Klem

    SvarSlet
  3. Kjempelekker eske du har laget.
    Flotte farger og stilige blomster.
    Gratulerer med sønnen...

    SvarSlet
  4. Tillykke med sønnikken :o) selvfølgelig er du ikke blevet et år ældre... det bliver os mødre da ikke.. griner. Stort tillykke med gevinsten fra sukkersött. Et lækkert gavesæt du har fået lavet der

    SvarSlet
  5. Lækker foræring du har lavet i hemmelighed.
    Og tillykke med din velfortjente gevinst.

    Ja, det er altså mærkeligt så gamle ens skolekammerater ser ud, og ens børn forandrer sig også. Heldigt at det ikke sker for en selv, ikke ? Men tillykke med "den lille".

    SvarSlet
  6. Tillykke med ham : ) og tillykke med din gevinst, godt gået.
    Fin æske, og kort, det har sikkert vagt lykke : )

    SvarSlet
  7. Dejligt gavesæt. Tillykke med gevinsten OG den lille søn.

    SvarSlet
  8. Lækkert gavesæt du har lavet...håber modtageren blev rigtig glad for den

    SvarSlet
  9. Tusen takk igjen, for det flotte gavesettet; med kort og eske; NYDELIG !! Jeg ble svært glad for det du har lavet, Dorthe :-)
    Til lykke med din unge sønn; som du sier; vi blir da slettes ikke eldre, vi - ha ha !

    SvarSlet