torsdag den 19. august 2010

Girlie projects

Er hvad de i denne uge vil se hos
Jeg lavede et hjertekort i sølvkarton -
og synes da egentlig det er blevet ret "Girlie" :)
En ternet sommerfugl - elsker det papir fra Paper Studio
Så bandt jeg en bette buket

og jeg har bestemt mig for at der skal lidt gang i kaméerne nu.
Jeg har bestemt ikke været god til at få brugt af dem endnu.

Selvom jeg egentlig har ret travlt i de her dage *G* - Så bliver det da til et kort i ny og næ :)
"Godt" man har en dårlig arm der kræver pauser.
Eller noget?

3 kommentarer:

  1. Dette var kjempelekkert med herlige farger.
    Stilige sommerfugler og blomster.

    SvarSlet
  2. Gorgeous

    Thanks for joining us on SCSC :)

    Hugs Jane x
    SCSC DT

    SvarSlet
  3. Lovely card, such a pretty design

    Thanks for joining us this week at SCSC
    x

    SvarSlet