søndag den 8. august 2010

Første udfordring hos CYDA

Udfordring der er .... FAVORITE THINGS
---
så jeg har lavet et kort - hihi ... det ER jo en af mine favoritting.
Derudover har jeg brugt mine favoritmatrialer: Martha Stewart punch, Tekststempel, Vintagebillede, Tilda-papir og Blomster.
The first challenge at CYDA is called .... FAVORITE THINGS.
Well... one of my favorite things is cardmaking - so I made a card.
I used my favorite things to make it - such as Martha Stewart punch - Textstamp, Vintageimage, Papers from "Tilda" and flowers.


9 kommentarer:

  1. nydelig, så flott med den tyllen.
    Heldige brudepar som mottar dette kortet.
    klem

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet et lækker kort. Dejlig "sart" i farverne og romantisk

    SvarSlet
  3. Just stunning.Thanks for sharing this with us at CYDA.xxx

    SvarSlet
  4. Super sødt og meget romantisk!

    SvarSlet
  5. Lekkert bryllupskort du har lavet.
    Tusen takk for hyggelig besøk i min blog.
    Linda

    SvarSlet
  6. Så fint et bryllups kort, skønne farver der passer til anledningen : )
    Ser godt nu med de perler du har sat på kjolen.

    SvarSlet
  7. WOW!! Det kort er bare fantastisk lækkert altså!

    SvarSlet
  8. Lækkert og igen romantisk. Så fint med perler og tyl.

    SvarSlet
  9. Beautiful elegant card. So pretty! Thanks for joining us at CYDA this time.
    Hugs, Donna x

    SvarSlet