søndag den 29. august 2010

Et kort til Sketchy Colors og så blev tasken færdig...

Udfordringen hos Sketchy Colors denne gang er
Rødt, Orange og Gult
ikke lige de farver jeg gør mest i - men måske netop derfor en sjov udfordring.
Mit bidrag kom til at se sådan ud:
---
Og så fik jeg pyntet tasken jeg lavede i går.
Det var slet ikke så ligetil, for jeg havde INGEN blomster der passede i farve.
Men så lavede jeg nogle - og de fik præcis samme farver som tasken - heheee.


Det papir jeg har brugt, tror jeg ikke at jeg nogensinde ville få brugt til kort.
Men det er rigtig sødt til tasken her - synes jeg :)
låget og hanken er lavet af papir fra Tim Holtz retro grunge paperstack.


Tak for du kigger med. Jeg er så glad for besøg *S*

12 kommentarer:

  1. Lækker taske, farverne er fine. Kender godt det med at noget papir kan bruges til en ting men ikke til en anden.

    SvarSlet
  2. Sødt kort, og smart "ramme" du har lavet til billedet.
    Og den taske blev da bare perfekt. Papiret er da bare trykt til netop dette formål. Det ses jo tydeligt. hihi.

    SvarSlet
  3. Flot kort :o) ja det kan nogen gange være en udfordring at lave noget i farver som man ikke plejer at bruge og slet ikke sammen. Tasken blev lækker og smarte blomster.

    SvarSlet
  4. Super sød kort og tasken er bare blevet så fin efter den er blevet færdig :0)

    SvarSlet
  5. Så flink du har vært.
    Veldig søt veske.

    SvarSlet
  6. wow så lækkert kort og sikke flot taske, rålækkert

    SvarSlet
  7. WAUW hvor er den blevet flot, pynten har liiige gjort det sidste :-D

    Tusind tak for sidst.... jeg er super glad for at have lært dig at kende :-D

    SvarSlet
  8. Så flot det er blevet.. ja, det kan sommetider være svært at lave i farver, man ikke lige er til.
    Fin lille taske

    SvarSlet
  9. tusen takk for koselig besøk i bloggen min.
    skikkelig lekker vaske du har lagd her, og masse flott ellers og i bloggen din.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlet
  10. Synes da bestemt at du har løst opgaven godt, det er da blevet et rigtig sødt kort, og en sød taske også...

    Jeg er altså imponeret over alle de blogcandy's du har på din side... åhh som jeg glemmer det, synes det er bøvlet, men du har da styr på det må man sige ....

    SvarSlet
  11. Åhhh så nydelig kort og veske!!
    Lekkert design og papirene var jo bare perfekte!!
    Takk for at du deltar hos SC,
    klem fra Maya

    SvarSlet
  12. Vilken härlig väska! Har du mall eller du har hittat på själv, den är i alla fall otroligt vacker.

    Kram Marina

    SvarSlet