mandag den 30. august 2010

Et "gammelt" bestillingskort

For nogen tid siden skulle min søster bruge et kort til en 50 års fødselsdag.
Kortet skulle være med svævefly og bøllehat (haha)
Og det blev sådan her.
Og så ... har jeg tilmeldt mig til Convention i Middelfart d. 2. okt.
Det glæder jeg mig til at prøve.
---
Og derudover har jeg faktisk lige tilmeldt mig et lille lokalt kursus.
Vi har en lille hobbybutik her i Billund, og for længe siden tilmeldte jeg mig en mail-liste.
Jeg er ikke blevet oversvømmet med mail (heldigvis) - men i dag var der en.
Der bliver et kursus d. 9. sept. om aftenen - hvor vi skal lave en minibog :)
jeg laver jo ellers kun kort - men man skal vel prøve noget nyt... så jeg tilmeldte mig.
Så kan det da også være jeg finder nogle Billundske scrappere *G* - det ville være FEDT!

3 kommentarer:

  1. Så flot den blev... og nu kender vi dig igen tihi!!!
    Prøv med et layout engang. Det er virkelig så dejlig og udfordrende at lave....troede heller aldrig det blev mig. Men nu er dem jeg laver flest af.

    SvarSlet
  2. Flot kort - igen - igen.
    Jamen hvor er du da blevet social ! hihi. Og se, hvor glad du er for det.
    Glæder mig til at se album fra dig - engang. Og lo senere endnu...måske ?
    Jeg har jo kun lavet layout førhen, men nu er det pludselig kortene der fanger mig. Så måske får du også lyst til at prøve nye ting.

    SvarSlet
  3. Kjempeflott kort ! Liker så godt papiret du har brukt her, eller kanskje du har laget bakgrunnen selv ?

    SvarSlet