lørdag den 28. august 2010

En rigtig hyggelig dag i Esbjerg!!

Iiiih hvor var det bare en herlig dag i selskab med nogle dejlige piger!
Vi har grinet og snakket - og jeg har rigtig hygget mig.
Her er lige lidt stemningsbilleder:
Først har vi StempelQuist/Rullemarie alias Bente
hun får sikkert ondt i armen i morgen *GG*
Vi er ret sikre på hun må ud og investere i en BigShot - hihi.
Og her er Kirsten i fuld gang med et superflot LO af vovse.
Vovse var også med - han er sød! Men jeg fik desværre ingen billeder.
Og heller ingen af Vores kaffebrygger Bernd (Kirstens mega rare mand)
Og så Tina - tænk at det lykkedes at fange hende på et foto - hihi...
hun bevægede sig HVER gang vi prøvede.
(frk. ildirøven)
Hun laver nogle helt vildt flotte kort - hun skal ha en blog nu!! Skal hun! *G*
Og mig selv (sagde hunden)
Jeg blev bedt om at se aktiv ud - haha... hvorfor mon?
Meeennn....
jeg fik da lavet lidt
og snakket MEGET!!!
---
Det blev da til denne æske:
og en Vranda-taske - der dog ikke nåede at blive pyntet.
men det kommer nok.
Jeg havde selvfølgelig slæbt ALT for meget med *G*
Men pyt - jeg var nemlig ikke den eneste ... hihihihihi
---
Total hyggelig dag som jeg helt sikkert gerne gør om.

11 kommentarer:

  1. Hva' sa' jeg ?
    Dejligt at du har haft en fin dag. Og hvor ser det hyggeligt ud, er bare lidt misundelig ! Og du har da nået meget, synes jeg.
    Hvad er det for et lager/butik I scrapper i ? Det ser virkelig kreativt ud.

    SvarSlet
  2. Jaaa ser du Annette det er et SUPERLÆKKERT klub-lokale. Og der var ovenikøbet masser af hobbyværktøj som vi måtte låne - så det var bare herligt!

    SvarSlet
  3. Sikke da en hyggelig dag i har haft:0) Og nogle flotte ting du har fået lavet.

    SvarSlet
  4. Det ser bare ud til at have været rigtig hyggeligt og nogle søde ting du har fået lavet :)

    SvarSlet
  5. Dejligt at det har været så positiv en oplevelse :o) sådan er det hver gang man er sammen med sådan nogen scrappe tøser. Og jeg kan se at du har meldt dig til convention i middelfart :o) så kan det være vi render på hinanden der. En rigtig lækker æske du fik lavet i Esbjerg.

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at I har hygget - og det gælder jo ikke at få lavet så meget som muligt, men om at ha' det sjovt ;D

    SvarSlet
  7. kender kun alt for godt det med at slæbe for meget med, super sød æske du fik lavet ser ud som i råhyggede jer

    SvarSlet
  8. Dette så virkelig koselig ut.
    Og for et scrapperom, misunnelsesverdig...

    SvarSlet
  9. Så vakker eske du har laget; nydelig ! Vesken ser også veldig flott ut; likte godt papiret du har brukt her :-)

    SvarSlet
  10. Skøn beskrivelse af en dejlig dag ;-D
    Sjovt du kalder Tina for frk. ildirøven, - hun bevæger sig på næsten alle de billeder både B. og jeg tog ...LOL...

    SvarSlet
  11. He he he...ja vi havde en rigtig hyggelig dag:o)
    Hvor er det bare flot det du får lavet.
    Bente (rullemarie ;oD )

    SvarSlet