søndag den 1. august 2010

En picnic - box mere ....

... ville jeg lige lave her i eftermiddag... Men nåh ja...
så tænkte jeg at når jeg alligevel skulle skære papirer til en box -
.....så kunne jeg ligeså godt skære til 2 med det samme ... hihi
Så det gjorde jeg.
---
Den første her er i noget prima papir (bagsiden) fra Watercolor rainbow serien.
Jeg synes de picnic-boxe bliver rigtig søde i sådan noget gammeldags tern.
set oppefra ser den sådan ud:
masser af WildOrchid blomster



Den anden er med Melissa Frances papir "Alma"

og igen masser af blomster

jeg har fundet min gamle limpistol frem fra gemmerne - den er supergod til at sætte blomster på med :)

Tak for du kigger med.
Og TUSIND tak for søde kommentarer - dem er jeg bare superglad for.
knus herfra.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne bokse.. flotte farver og så fint pyntet..

    SvarSlet
  2. Hvor er de lækre :o) du siger bare til, er klar på en picnic med de kurve der. De er rigtig flotte med blonde rundt i kanten.

    SvarSlet
  3. Så utrolig flotte!! Nydelig pyntet:)

    Håper du får en fin ny uke:)

    SvarSlet
  4. En ting å si, herlige...
    klem

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte! De ville være perfekte som venindegaver.
    God ny uge.

    SvarSlet
  6. Flotte kurve - hver for sig. Især den første !! Flot papir der passer godt med blonden, og alle blomsterne.

    SvarSlet
  7. For noen superfine bokser du lager! Det må være mye arbeid og ta lang tid å lage en slik. Takk for koselig kommentar i bloggen min!

    Klem, Kari

    SvarSlet