søndag den 29. august 2010

Bare for hyggens skyld.

Lavede jeg dette kort.
Det er nu iøvrigt altid hyggeligt, men det her er ikke lavet til en udfordring altså.
Papiret er GAMMELT - det er fra en blok jeg købte for 1½ år siden - mindst. Og jeg aner ikke hvad det hedder, for omslaget er for længst smidt ud (eller måske brugt?)
de store blomster har jeg samlet af nogle kirsebærblomster og nogle små papirsblomster,
jeg har fået foræret (tak Ann :))
De andre er fra WildOrchidCraft (elsker den biks)
hjertet har jeg købt af en Scrapsister engang - og glemt i gemmerne (hihi)
og så har jeg igen embosset - weeee.... det ender med jeg lærer det.

og så rubbede jeg et hjørne on (haha)
fra en American Craft minimarks bog

Forsat god Søndag!

4 kommentarer:

  1. Ååå, så lekkert! Eeelsker fargene og den rub-on i hjørnet!
    Riktig god søndag til deg også! :-)

    SvarSlet
  2. Nydelig.
    Vakre blomster og flott farge.

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort - og forhåbentlig er det altid hyg'ligt at lave kort, ellers lavede du vel ikke så mange ;D

    SvarSlet
  4. WOW så snyggt kort... you have a TALENT!! :D

    SvarSlet