tirsdag den 24. august 2010

Anything ... Lord Tim of Holtz inspired!

Det er da en fantastisk ide til en udfordring.
Ihvertfald efter min mening.
Jeg er jo lidt vild med TH tingene (mums)
Så den har jeg siddet og leget med her i eftermiddag.
for første gang har jeg fået embosset noget jeg er nogenlunde tilfreds med. Uret er dog ikke TH, men det fik en TH gamespinner.

TH Fuglen er landet på et stykke TH grungeboard der har fået gulddabber og stempler.
Så har jeg brugt TH jumpring, TH ballchain, TH papirog selv bladene er fra TH sizzix die *G*

DET var sjovt at lave !!!

12 kommentarer:

  1. Et rigtig lækkert kort.. :o) husker jeg ikke rigtig, hvis jeg siger, at du ikke var så stor en th fan i starten. Men godt at det kan ændre sig.. For man kan jo fremstille de mest fantastiske ting med hans produkter..

    SvarSlet
  2. Dette var kjempefint, mye flott "stæsj".
    Hyggelig at du ville være med på candyen min.

    SvarSlet
  3. Så flott, Dorthe :-) Liker så godt TH, og du bruker det så fint her !

    SvarSlet
  4. what wonderful Tim-0-liscious elements!!

    thanks bunches for playin' along with the Design Teamies and Simon Says Stamp and Show Challenge!!!

    SvarSlet
  5. Flot eksempel på TH.
    Men uret er da bare så flot embosset - og det kan faktisk være ret svært, at få så pænt som dit.

    SvarSlet
  6. Lekkert.
    he en ny fin kreativ dag.
    Klem

    SvarSlet
  7. Igen et flot kort fra dig...jeg er vild med fugleburet

    SvarSlet
  8. Wonderful piece! Love the use of the Tim dies! Thanks for joining the Simon Says Stamp and Show Challenge!

    SvarSlet
  9. super lækkert, er vild med TH dies

    SvarSlet
  10. Love that birdcage die! Fabulous work!

    SvarSlet
  11. Ooh!! I love the game spinner on the clock and the button on the bird's wing!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp & Show Challenge!!

    -Sarah

    SvarSlet