mandag den 16. august 2010

Altered Bolsjebøtte...

For nogle dage siden reddede jeg denne bolsjebøtte fra at havne i skraldespanden *G*
Det er sådan en plastikdims fra Tyskland der rummer ca. 1 kg bum.
Nå... nu fik jeg så lejlighed til at få den dekoreret lidt - for udfordring 5 hos Vintage udfordring er:
Altered items.
Her er et før billede (det vil de nemlig se de "skrappe" (læs scrappe) damer - hihi)
og nu ser den sådan ud.....
og sådan.....
og sådan....
og oppefra....
og mellem vintagepigerne.
og det var så det. :)
Nu vil jeg gå hen og lave lidt fisk på grønsagsbund med nye kartofler.
Hav en herlig aften.
knus

13 kommentarer:

  1. Flot, du forstår lige at trylle tingene om til en million :o)

    SvarSlet
  2. den blev bare så nydeligt, smukt pyntet. Alle beholdere hos mig bliver også gemt til senere at blive dekoreret

    SvarSlet
  3. Ai, altså - hvor flot. Den måde du har lavet blomsterne på låget er bare rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Så flott du har pyntet denne, Pips ! Kjempeflott, også så lekkert oppå lokket :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den smuk! Den ville jeg være glad for at modtage.

    SvarSlet
  6. Nemlig, vi vil se det hele :)
    Tænk at der engang bar en masse bom i den...
    Hvor er den blevet rigtig fin. Jeg kan rigtig godt lide de cherry blomster, billedet, rammen, farverne - ja, det hele egentlig :)

    Tak for deltagelsen i vintageudfordringen

    SvarSlet
  7. Åh så fantastiskt söt den blev :D
    Du är så kreativ.
    Jag ahr en fråga..! Om ditt blogg godis.
    Måste jag lägga den i sidebaren? Jag kan inte göra det själv och min dotter som hjälper mig med min hemsida, har inte tid...
    Tänkte om det räcker att jag lägger in det som ett inlägg?

    SvarSlet
  8. Hvor mange mon ved hvad Bom er tihi...... jeg ved det jo som sønderjyde, men dem fra Sjælland : 0
    Fot og rigtige sødt. Det ser super godt ud med de blomster : )

    SvarSlet
  9. oiii hvor flott denne var!! nydelig pyntet :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klem fra Linda

    SvarSlet
  10. Den blev virkelig sød, - med en Sønderjysk svigermor har jeg ladet mig fortælle hvad en tutbom er ! ;-)( Gammel Amagerpige )

    SvarSlet
  11. Så flott glass du har dekorert :-)) Takk for at du deltar i vintageutfordringen, og lykke til!

    SvarSlet
  12. Juhuuuuuu en dansk favorit! Jeg er vild med det hele - det er bare super lækkert!

    Tusind tak for deltagelsen i vintageudfordringen!

    SvarSlet