fredag den 16. juli 2010

Vrandas taske....

ja det hedder den jo ihvertfald for mig, for det var Vibeke/Vranda der gav mig turturialén til den.
Njaaeee... til selve beholderen var det. Vibeke har så (jeg tror det er hende) videreudviklet den - og givet den hank og låg - og så bliver resultatet ret sødt synes jeg.
Så nu har jeg lavet mit første (men helt sikkert ikke sidste) eksemplar.
Jeg har brugt 7 gypsies papir.
Jeg valgte at placere det meste af pynten i siderne under hanken.
Og det er selvfølgelig blomster fra WildOrchidCraft.
Jeg har lige sendt en STOOOOR ordre afsted dertil i dag (heheee)
En Storyteller brads, en blomst fra Basic Grey opaline - og lidt blonde fra USA.
Og det er så Dorthe´s "Vranda" taske *SS*

Tusind Tak Vibeke - jeg er glad for du delte turturialen med mig.

4 kommentarer:

  1. Denne var jo så fin at en kunne ta den med og gå på fest.

    SvarSlet
  2. velbekomme :o) Den er blevet rigtig flot.. Du har da også sat yderligere pynt på.. ja jeg glemte at fortælle at jeg selv havde fundet på at sætte hank og låg på. Jeg syntes det gjorde den mere anvendelig.

    SvarSlet
  3. Nøj den er altså flot :)
    Kristin Serena

    SvarSlet