onsdag den 21. juli 2010

Vintage Hankønskort (hihi)

Dagens næste kort blev i vintage-stil.
---
Jeg har brugt et par timer på google billedsøg de sidste aftner - og har skovlet til mig af "mandehørm"
Jeg har søgt på de mest mærkelige ting - og har egentlig hygget mig gevaldigt.
Dette billede er et af dem jeg fandt (og jeg fandt MANGE!!) Nååh ja - det er bilen da osse.
Papiret her er Paperloft - Grandmas house.
lidt hjemmelavet bølgepap - et bid bibel ...
og så genfandt jeg mine fluer - haha.... de er da spøjse - så kortet fik et par stykker..
det er KarenMarie fluer iøvrigt.
Lidt favorit filmstrimmel (Tim H)
et sjusket stempel - som jeg egentlig er ganske tilfreds med (sjuskeDorthe??)
orv ja - og et lookingglass der fik nyt liv.
Det er faktisk looking glass med for mig ubrugelige Halloween motiver, jeg pillede det påsatte motiv af, hvilket var forbavsende let - og ELSKER resultatet.
Har nogen af de glas til salg på min salgsblog - men tror sgi ikk jeg vil sælge dem mere - hihi.
syns den stakkels soldat sku ha en lille bil ...
og de der lækre hjørner er oss KarenMarieKlip.

Sværtede kanter (Ja Vranda - du har bare ret!) *S*

1 kommentar:

  1. Det er blevet et rigtig flot mandekort, med en masse detaljer. Hvis jeg var dig ville jeg nok også overveje om jeg ville sælge de looking glass.. griner

    SvarSlet