mandag den 19. juli 2010

Selvforkælelse er en god ting....

He he... jeg har lige bestilt masser af Tim Holtz dimser hjem via Ebay...
Namme namme nam - glæder mig til det kommer.

Kædedimser og memo-nåle

Jeg har jo ryddet lidt op i skrapsagerne de sidste dage - og solgt en stak.
Så må man gerne købe nyt ...


Tandhjul og kuglekæder


Og .... lige pt har jeg jo en ide om at jeg skal have lavet nogle mandekort...
Så er de her dimser da perfekte!!
game spinners
Filmstrippen har jeg i forvejen - men har bestilt en mere ... elsker den!!

filmstrip
Alt det andet har jeg kigget på gennem et stykke tid... og nu skulle det så være..

trinket pins
Sjovt som man langsomt ændrer smag - for nogle måneder siden kunne jeg ikke se noget særligt ved Tim Holtz tingene - nu er jeg vild med dem.
paper clips
Ja altså... metaldimserne kan jeg lide nu ... det andet kommer måske *G*
Og Sizzix dies´ene er jeg VILD med.

hinge clips
Ka da dårligt vente til jeg kan få fingrene i det ...

2 kommentarer:

  1. Uha... jeg ville også glæde mig hvis jeg var dig :D. Jeg er stor TH fan og er vild med hans ting. Jeg glæder mig vildt meget til at se de kort du frembringer...

    SvarSlet
  2. Er også vild med TH, kan godt forstå at du glæder dig til at de kommer hjem til dig : ))

    SvarSlet