tirsdag den 20. juli 2010

Scrapperov....

Jeg var et smut hjemme hos "de gamle" i dag. Snakken faldt på kort - og hvad der f.eks. kan bruges til pynt.
Og det endte faktisk ud i en større skattejagt - hihi...
---
Det er faktisk slet ikke så tosset hvad man kan finde - når bare man får lov.
Her er f.eks. 12 ret flotte kniplede servietringe, en stak gamle små ringe af ben eller horn,
nogle "altrede" (rustne) nøgler (dem er jeg vild med) - lidt spændeskiver, en lille hestesko i "sølv" - nogle små stykker kuglekæde...
og en ordentlig stak udklip fra min fars gamle jagtblade -
der er rigtig mange flotte billeder i de blade.
men det bedste af det hele er her:
1 gammel Bibel fra 1919 - og en gammel gammel signet - så nu skal jeg bare ha fundet lakstængerne frem fra gemmerne et sted - så skal der laves laksegl.

Ha Ha ... så er man da miljøskadet ... ?? eller?

3 kommentarer:

  1. Mye rart en kan finne i skuffer og skap.
    Jeg bruker en del fra gamle smykker.

    SvarSlet
  2. Griner... nej ikke miljøskadet, men kreativ :o) nogen lækre fund, og til nogen gode mandekort fra jagtbladene

    SvarSlet
  3. Hei igjen.
    Hvis du har lyst til å lage et sånt kort som det du kommenterte i bloggen min, så finner du oppskriften lenger nede på siden.
    Husker ikke helt hvilket nummer det er , kanskje 4.... Men det står iallefall Brettekort 1.
    Det er kjempemorsomt å lage og veldig lett, bare en har prøvd en gang og er nøye med målene.
    Jeg regnet om inch til cm, før jeg begynte.

    SvarSlet