mandag den 12. juli 2010

Say it with flowers...

Sådan lyder første udfordring hos WildOrchidCraft.
Kurven lavede jeg jo for et par dage siden må jeg indrømme, men i dag fik den lidt blomster...
og nu bliver den mit bidrag til udfordringen.
Samtidig bliver den også sendt ind til Skryteonsdag hos Anonyme Scrappere. (for jeg er lidt stolt af den)
et par close up...
Mmmm... masser af blomster fra WildOrchidCraft.

Mens jeg pyntede kurven med blomster ringede min mor.
En af hendes veninder er faldet og har fået kraniebrud, og ligger nu på sygehuset. Så dette bliver nu en lille God bedrings gave.
---
And now i´ll have to give it a try in english too.
I have to admit that i made the basket a few day ago, but when I saw the first challenge at the WildOrchid challengeblog, I just had to decorate it with a lot of gorgeous flowers.
All the flowers I used is from the WildOrchid store.
When I was decorating the basket i got a call from my mom. One of her friends has got a fractured skull and is now at the Hospital, so this is going to be a little Get Well soon gift.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber din mors veninde bliver okay. Jeg kan godt forstå du er stolt af den, den er rigtig flot. God ting at give til en god bedringgave

    SvarSlet
  2. What a beautiful basket and lovely get-well gift! You certainly did "say it with flowers!" I love it--gorgeous! Thank you for joining our first challenge at Wild Orchid!
    Hugs,
    April

    SvarSlet