mandag den 5. juli 2010

Så blev man halvrund....

ehmmm.......?? ja altså - OGSÅ hvad alder angår - haha ...
45 år!!!
Og det gør slet ikke ondt - eller er ubehageligt på nogen måde - griner...

Jeg havde en dejlig dag med besøg af familie i går. I dag kom mine gamle forældre til frokost, og vi hyggede et par timer. Og i morgen har min søn inviteret mig på brunch i Kolding Storcenter - og efterfølgende indkøb af lidt mere gave. Han HAR ellers givet mig de der lækre scrapting.... men han mener jeg skal have mere. Så vi skal i Panduro :) :) :) jubiiiiii....

4 kommentarer:

  1. tillykke med fødselsdagen :) godt at høre du bliver forkælet

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen.
    45 år er jo bare ungdommen.
    Du verden så snill og omtenksom sønn du har.
    Jippi for han.....

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen.
    Tænk at have en søn der inviterer sin mor med i Panduro ! Og brunch i Kolding Storcenter - go' dreng....
    Håber I får en dejlig tur.

    SvarSlet
  4. Tillykke med føs'dagen - og sikke da en sød søn du har ;)

    SvarSlet