tirsdag den 6. juli 2010

Pojjo/Johanna har lavet en udfordring...

og jeg er vildt stolt over at jeg er blevet inviteret til at deltage.
Johanna er en Fantastisk dygtig Svensk scrapper. Hvis du ikke kender hende, så tag et smut forbi hendes blog her - hun laver rigtig fine ting!
---
Hun har lavet en skitse hun gerne vil have vi skal følge for at deltage i hendes konkurrence. Og så skal farverne Turkis, grønt og hvidt bruges.
Skitsen kan du se her.
Mit bidrag kom til at se sådan her ud:
Jeg har brugt Tilda papir fra den Paperstack jeg købte i dag "Kitchengarden" - Turkis papir og hvidt karton - og lidt mørkere grøn Bazzilkarton.
Blomster og halvperler er prima e-line.
Det er svært at se at halvperlerne er turkise, men det er de :)
Rub-on fra Melissa Frances.
et par close-up


2 kommentarer:

  1. Kanonlækkert kort. Flot farve, sød bort og flot sat sammen.

    SvarSlet
  2. WOW... super snyggt. Verkligen jätte fint. Så roligt du ville vara med... du är så duktig.
    Kram Johanna

    SvarSlet