søndag den 25. juli 2010

Nu gik den ikke længere....

med mine gode intentioner om at lave mandekort ... hehe
---
Jeg MÅTTE lige have roser og bånd og bling mellem fingrene igen.
LÆKKERT!!
Så jeg lavede lige 3 kort.
Det første er Melissa Frances papir, billede fra en vintage side,
bånd fra Tyrkiet, Martha Stewart punch
Blomster fra WildOrchidCraft
så lavede jeg en bølgestreg med noget tudsegammel 3D liner jeg havde stående -
og sluttede af med lidt mintgrønne liquid pearls.

Så et blåt/pinkt kort med et selvportræt ;)
her er brugt gammelt Tildapapir (jeg har faktisk været god til at bruge af mine gamle ting på det sidste) - en kageserviet (også gammel) Bosscut hjerter, prima bling
- making memories bånd - blomster og bånddims fra WildOrchid
naah ok - det er nok ikk mig :-

Det ene hjerte fik noget (gammelt (fnis)) glimmer

og så et Best wishes kort.
7Gypsies papir der har fået gulddabber i kanten.
Spellbinder ramme i (gammelt) guldpapir, Melissa Franses papir i rammen - og også MF stempel. Hjerter er ...??? ja??
Gæt hvor blomsterne er fra ...
og til bladene har jeg bruge min Nellie Snellen punch
Det var det hele.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet flotte alle 3 kort :o)Jeg er nu vild med det lidt gamle look du har fået frem i det sidste kort. Jeg tror at det er sundt at skifte mellem det man laver, for ellers kan man godt køre død i det...

    SvarSlet
  2. tak for dine søde kommentarer - de gør mig så glad :)

    Lækre DAME/PIGE (feminine) kort ;)

    SvarSlet
  3. Flotte kort du har laget med mange herlige detaljer.
    Takk for trøstende ord i bloggen min.
    Det var rart å gå på fjelltur uten Tim i dag.
    Men det går vel bedre etterhvert.

    SvarSlet
  4. Superskønne feminine kort! Og lækre herrekort herunder også. Nu er jeg kommer hjem fra ferie og sender din pakke i morgen ; )

    SvarSlet
  5. wow super lækkere kort

    SvarSlet
  6. Så nydelige kort du har laget!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet