tirsdag den 6. juli 2010

Mit bidrag til Scrappekammeret # 11

Til udfordring #11 hos Scrappekammeret har jeg lavet dette bidrag.
Man skulle følge en skitse... jeg har drejet lidt på den midterste firkant og tilføjet en bort, men ellers har jeg fulgt skitsen.
Det er faktisk lavet af inpakningen til det Melissa Frances kit jeg købte i dag ... hihi
Så har jeg leget med min nye bølgepappresser ...
Den bliver jeg glad for tror jeg.
Så har jeg brugt en Melissa Frances Rub-on, blomster fra WildOrchid, Vintagebillede, en del rhinestone i 2 størrelser, lidt blonde og en knap.
her er lidt close up


4 kommentarer:

  1. Nydelige kort med herlige punsjer du har brukt.
    Ha en fin dag.
    Connie

    SvarSlet
  2. Så herlig kort! Helt nydelig den punchkanten du har brukt her og så flott med alle diamantene.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlet
  3. Herlig kort du har laget! Nydelige detaljer og herlig motiv ;) Likte også veldig godt bordpunchen du har brukt ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlet
  4. Nydelig!!! Herlige sarte farger og masse flotte detaljer. For et vakkert motiv du har brukt her, og perlene rundt passet veldig godt :-D
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem Guro

    SvarSlet