fredag den 9. juli 2010

Mine første Easel-kort...

Jeg har længe haft lyst til at forsøge mig med et Easelkort/Staffelikort.
Ikke mindst fordi jeg som følger af Sanna´s blog ser alle de fine kort hun får lavet *S*
Så i dag blev det... jeg har lavet de første 2.
---
Det første lavede jeg i 10 x 10 cm ... men det syns jeg godtnok er noget bette.
papiret til dette er 7 gypsies
Så det andet lavede jeg i 13 x 13 cm ... og det er lige den størrelse der passer mig tror jeg.
Og så passer det jo lige i 14 x 14 kuverterne. ;)

her har jeg brugt Basic Grey papir.

3 kommentarer:

  1. Dette ble jo kjempefint.
    Nydelige farger du har brukt.
    Jeg liker veldig godt å lage disse kortene, for de er dekorative.
    Hyggelig at du linker til min blogg, det satte jeg stor pris på.

    SvarSlet
  2. To flotte easel kort dette her.
    klem

    SvarSlet