onsdag den 21. juli 2010

Maritimt mandekort....

Stærkt inspireret af Hanne på Papirposen har jeg lavet dette kort.
Jeg kom nemlig i tanke om at jeg for et par år siden fik nogle halvgamle søkort af en kammerat.
Så det er brugt til baggrund på kortet her.
Jeg printede sejlskibet ud fra Google billedsøg.
Det lille fyrtårn har jeg haft liggende i flere år (hihi)
skallerne købte jeg i Netto for nylig, de var nemlig nedsat til 10,- for en bøtte fuld.
De indbød jo til at få en bette perle.
Har stemplet en swirl under dimserne.
Sommerfuglen er hentet hos What a beautiful Mess
den fik en smule stickles
Kan mærke jeg er i Kortlavnings-mode i dag ...
så der kommer nok mere - frygt bare *G*
---
Tror iøvrigt der snart er en candy under opsejling herfra...

Solskinsknus
Dorthe

2 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert kort, og søkortet i baggrunden giver prikken over i'et... super flot :o)

    SvarSlet
  2. super lækkert kort !! er helt vild med det!

    SvarSlet