lørdag den 10. juli 2010

Kaméblomster og en kurv...

jeg har længe haft nogle kunstige blomster liggende, jeg har da brugt lidt af dem ind imellem... men ikke mange.
For nogen tid siden fik jeg en del kaméer hjem, de ligger i en lille skuffe, og ind imellem tager jeg dem frem og kigger lidt på dem (hihi) - men ideerne er ikke rigtig kommet endnu til at bruge af dem.
I dag fik jeg en pludselig ide om at sætte de to ting sammen ...
her er resultatet.
De afplukkede kronblade... - jeg har brugt 4 som på billedet.
og en af de små kaméer..
og temmeligt meget lim *G*

Nå ja - så legede jeg også lidt med metal-dimser og kaméer.
Og her er de færdige blomster.

Og så lavede jeg en kurv også....
---
For mens jeg ventede på at limen på blomsterne skulle tørre faldt mine øjne på denne her æske.
Sikken skønhed hva? - hehe...
Det er en min søn har haft til små skatte i maaaange mange år, men da han for nylig ryddede ud fra værelset ville han smide den ud.
HAPS sagde moren.... sådan en kan man måske bruge (fnis)
Den fik noget crackle paint indeni...

Derefter satte jeg noget American craft papir på. (har kun brugt låget af æsken - som bund her.
punchede en hank i noget andet papir, og satte lidt bånd og blonder på.
Så langt så godt... og det billede har så valgt at ligge ned.
Så fik den et par blomster til at dække over hank-monteringen.

udvendig fik den lidt blonde der dækker over samlingerne af papiret.

og her efter Barnaby i aften bestemte jeg mig for at der skulle lidt blomster på.
Slørede billeder og dårligt lys - sorry.

og et noget mørkt billede af den færdige kurv.

Tak - hvis du hængte på helt herned *S*
knus.

6 kommentarer:

  1. Rigtig fed idé at kombinere de ting! Det er blevet rigtig fedt, kunne helt sikkert bruges til noget vintage! Meget smuk kurv!

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet smukke dine kaméblomster... mums og kurven er da blevet rigtig lækker. Du har ret man skal passe lidt på med hvad man smider ud :o)

    SvarSlet
  3. Jeg har flere gange tænkt på hvor har du købt dine kaméer henne af?

    SvarSlet
  4. Nydelige kameblomster du har laget. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Du er de f;rste utenlandske folgeren av bloggen min.

    SvarSlet
  5. Smuk kurv og skøn ide med blomsterne. de skal nok blive brugt til noget virkelig lækkert.

    SvarSlet
  6. Sikke dog en god ide med kurven....det må jeg da prøve at lave(når det ikke er så varmt mere). Nogle rigtig fine blomster!

    SvarSlet