fredag den 16. juli 2010

Jeg har VUNDET!!!! - jubiiii.... :) ... (og et kort til en pebersvend)

Sikke en dejlig overraskelse at logge ind på brugerpanelet... se at Karina har trukket en heldig vinder af sin LÆKRE candy... hoppe ind på hendes dejlige og inspirerende blog ... og så opdage at den heldige vinder er:
---
---
--
--
-
-
M I G!!
Tadaaaaaa.....
Se hvad jeg har vundet:
Lækkert Lækkert Lækkert!!
Det kan kun blive en fantastisk dag :)
---
Så har jeg lige lavet et kort for en veninde.
Hendes søn bliver 30 i dag ...
Her er kortet:
Så fik jeg den ide (da han jo bliver peber-svend) at lime hele peberkorn på tallene.
hihi

håber hun bliver tilfreds.

Hav en skøn dag, og en fantastisk weekend.

Glade knus.

2 kommentarer:

  1. Jippi.
    Jeg har også vunnet en blogcandy, men den kommer jo aldri....
    Håper du er heldigere.

    SvarSlet
  2. Nej hvor lækkert... tillykke... God ide med at komme hele peberkorn på kortet.

    SvarSlet