tirsdag den 27. juli 2010

jeg forsætter med slipsene...

jeg har lavet 2 slips mere, jeg havde nemlig klippet slipsene - så det var bare at pynte dem :)
jeg tror boksehandskerne er fra et cosmo cricket ark,
papiret er noget ældre Tildapapir
her har jeg brugt KarenMarie papir (også gammelt)

metalblomster fra Panduro, Tim Holtz ur og game spinner, fugl fra et cosmo cricket ark

... og "kransen" rundt om hullet har jeg lavet med min Martha Stewart deep edge punch
"Daisy Fan" - Jeg lavede en hel blomst, skar midten ud af blomsten og pyntede med halvperler.


2 kommentarer:

  1. Igen nogen lækre slipse vinkort fra dig af. Og den øverste er holdt i lidt mandlig stil, så helt sluppet det har du ikke :o)

    SvarSlet
  2. Du er da godt nok produktiv med de slipsekort. Men fine er de.
    Smart ide med den overskårne blomst.

    SvarSlet