mandag den 26. juli 2010

Hmm...

Nu har jeg pludselig fået en helt vild lyst til at forsøge mig med at lave et LO.
---
Ja jeg har altså ikke gjort det endnu - men.....
Fandt nogle gamle fotoalbum forleden... - Det frister godtnok *G* - Jeg var egentlig sikker på at det kom jeg ikke til ... meeen... nu er jeg ikke så sikker mere - hihi.
Og så får jeg nok også gang i mit "nye" digitalkamera en af dagene... så frister det vel endnu mere?
---
Er der nogle gode råd man skal have med på vejen?

Husk at deltage i min Candy :) :) :)

Knus fra Pipsen

4 kommentarer:

  1. Du skal da bare igang;0) Af gode råd ved kan jeg kun sige, følg din egen stil og når du fotografere, er det dejlige at have billede serier;0)
    Knus

    SvarSlet
  2. uhh, det vil jeg glæde mig til at se :)

    SvarSlet
  3. Jeg er på ingen måde kompetent til at give gode råd til en "garvet scrapper" som dig.
    Jeg kan kun sige, at du skal sætte dig og se på de fotos du vil scrappe - så er jeg sikker på, at ide'erne popper frem i dit hoved. Du er så kreativ, så du skal nok få det lavet.
    - og så skynder du dig at lægge billedet herind....hihi. Glæder mig til at se det....

    SvarSlet
  4. Hvis du mangler skitser er pagemaps.com et godt sted at finde dem. Der kommer nye hver måned. Det vil jeg glæde mig rigtig meget til at se, når dit første lo er færdig.

    SvarSlet