onsdag den 7. juli 2010

Har leget lidt...

med denne her.
Bølgepap - "pressen" jeg købte i går.
Og jeg er positivt overrasket.
Umiddelbart er det jo bare et simpelt stykke plastikdims. Og den kostede kun 59,- kr.
Så jeg var faktisk lidt skeptisk. Men øj hvor er jeg allerede vild med den.
her er det et almindeligt stk kopipapir jeg kører igennem.
Så jeg har lavet lidt kort med hjemmelavet "bølgepap" (som er papir - hihi)
---
Her er det ene...
som så blev til lidt flere -
Måtte forsøge mig med andre farver, og lidt af det Melissa Frances papir jeg købte i går.


4 kommentarer:

  1. hvor er de kort bare romantisk! mega fine :D

    SvarSlet
  2. Kjempe smart.
    Har en jeg også, må bare bli flinkere til å bruke den.

    Lekkre kort du har laget.

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde og enkle..papiret med de store udstandsninger : er det en punch eller er det købt sådan:-)

    SvarSlet
  4. Wow, hvor er det bare lekkert!

    SvarSlet