tirsdag den 6. juli 2010

God dag at komme i Panduro ...

Sikke meget man rent faktisk kan få for 400 kr. når der er udsalg...
bare se her...
Der var 10 designark for 25,- - så der købte jeg 30 mønsterark
og 20 ensfarvede ark.
Hjørnerunderpunchene er ikke med i de 400,-
De er fødselsdagsgaven fra min niece - som jeg fik pengene til, og strenge ordre om at de var til hjørnerundere (hihi - hun er træt af jeg runder hjørner med en mønstersaks)
Men chipboardtal, bølgepap-presse og lacerborder fik jeg af sønnike.

De søde storke investerede jeg selv en god tyver i *G*
Tilda paper stack (ELSKER det papir... lækre farver)
og dekorerede korksommerfugle var også med i de 400,-
Og det var også pakkerne med My Mind Eye papirer (og lidt pynt)
og Melissa Frances kit

Alt i alt kostede det hele på disse billeder 552,-
og sønnike betalte de 400,- og niecen de 100,-
- føler mig heldig. :)
Så..... NU skal der leges.....

4 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre ting du fik i Panduro.

    SvarSlet
  2. Hold da op - du har da fået noget for pengene må man sige - og så i Panduro!! ;D

    SvarSlet