søndag den 18. juli 2010

Gang i Mandekortene...

Det fik jeg da i dag - hihi....
Har gennem nogen tid mest fået lavet puttenuttet - pink - blonde - fnillerfnaller kort ...
ja altså ... misforstå mig nu ret ;) - jeg ka godt lide de kort - men ehhmm....
Det er jo ikke kun hunkønsvæsner der har noget at fejre... - Så mandekort må der til.
Nemlig!
Nu har jeg så gjort et forsøg på at lave nogle lidt mere maskuline kort. Her er de første 4:

De 2 første her er lavet af et stykke Kaiserkraft papir, jeg valgte at lave et kort af hver side af papiret.


De sidste 2 er lavet af et stykke Teresa Collins papir "Sport Edition"
Der måtte jeg jo helt klart bruge siden med alle sportsudtryk.

Så vidt så godt. Nu kommer der igen lidt mandekort i kasserne *S*
---
Tak for du kigger med - smid endelig en kommentar. :)
Knuz

4 kommentarer:

  1. ja det kan du også finde ud af ;)

    SvarSlet
  2. Jeg håber at du tager det positivt :o) det øverste kort er ikke blevet så maskulint som de 3 andre. Hvilke jeg syntes er rigtig fede.. Hvis du sværter kanterne syntes jeg også at det er med til at give en lidt mere maskulint udtryk, men kun et forslag :o)

    SvarSlet
  3. Så fik du gang i mande kort : ) fine er de blevet : )

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig Vranda! - Det ER positivt at få andres mening. Og jeg er også enig. Jeg har bestilt masser af cat eyes og noget Tim Holtz metaldims hjem for en uges tid siden. Så nu glæder jeg mig til det lander, tror det kan hjælpe lidt på produktionen - hihi.

    SvarSlet