fredag den 23. juli 2010

Fra affald til.....

noget lidt kønnere.
Jeg havde dette paprør fra chokolade liggende.
nu har jeg så dette rør liggende istedet. :)
Det har jeg også lagt som 2. bidrag til WildOrchidChallenges udfordring
"Say it with flowers"
jeg startede med at farve låget lidt med crackle paint (det skaller godtnok lidt af igen), så fik både rør og låg noget gammelt nodepapir.
Og så skulle der lidt blomster til - og blonde og bling og og og....
iiiiihhh jeg var også ved helt at få abstinenser af alle de mandekort (hihi)
Jeg havde ikke noget blonde i den farve jeg ville bruge, men så er det da godt man har lidt glimmermist.

De grønne duske er jeg ret glad for, må snart på jagt efter flere af dem :)
tilfældigvis nogen der ved hvor de kan købes?

Så er den klar til at blive foræret væk *G*.
Er begyndt at samle lidt sammen til en bette candy :).
knuz

5 kommentarer:

  1. Fantastisk flot resultat du har fået ud af nærmest ingenting... Det er sjovt at se at man faktisk ikke altid skal bruge så mange fancy ting når man har noget der kan genbruges...

    Tak for dine søde ord på Scrapsisters Blog... håber du bliver lige så glad for punchen som jeg er ...

    SvarSlet
  2. den er godt nok blevet fin!!!!

    SvarSlet
  3. Jøss, den ble jo helt lekker.
    Du er oppfinnsom.

    SvarSlet
  4. Flot... ganske enkelt.. Flot... og så lige med noget guf i. Den skal der nok være mange aftager til :o)

    SvarSlet
  5. This is a beautiful box, with gorgeous details! Thank you for joining us at Wild Orchid Challenge!
    Hugs,
    April

    SvarSlet