fredag den 9. juli 2010

Flere konvolutkort...

Nu hvor jeg fik startet med at lave konvolutkort igen i går, så måtte jeg (Typisk mig)
bare lave lidt flere *G*
3 styks blev det til.
Det første er lavet af K & Co. papir der kun var dekoreret på een side, men så fik den anden side bare lidt guld - dabber.
pyntet med bånd, blonde, blomster fra WildOrchidCraft og blade fra min nye Nellie Snellen punch (den er LÆKKER).
Næste kort er også K & Co. papir, igen gulddabbet på een side.

Pyntet med bånd, blonde, Prima blomster og Martha Stewart Monarch sommerfugl.
De grønne duske er nogle jeg har købt i Norge.
Sidste kort er 7 gypsies papir.

pyntet med mit yndlingsbånd fra Kort & Godt, frynsebånd, prima blomster, Melissa Frances Rub-on, dew drops og lidt udstansede blade igen.

I alle kort har jeg lagt et stykke karton der er rundet i hjørnerne, sværtet på kanterne og pyntet med en enkelt bort.

Tak for besøg, kommentarer og tiden du brugte her.
Rigtig god Weekend til dig.
knus Dorthe

2 kommentarer:

  1. først: tak fordi du altid skriver sådan nogle søde kommentarer til mig på min blog :) De lyser op :)
    de konvolutkort er bare super flotte og sikke en dejlig sammensætning af materialer!

    SvarSlet
  2. Wow, de er godt nok lækre.

    SvarSlet