fredag den 30. juli 2010

Et par æsker...

Jeg har forelsket mig i de supersøde æsker Randi laver, og har så forsøgt mig med at lave et par stykker af dem, efter hendes supergode turturials. Hun er helt fantastisk dygtig!! Tag et kig på hendes blog.
---
Det er faktisk ikke så svært som jeg umiddelbart troede,
og her kan I se resultaterne af mine forsøg :)
Den første er 15 x 8 cm og 5 cm høj.
her set oppefra:
og fra den anden side:

Og så skulle jeg da prøve en Picnic-boks også.
Den er lidt mere tidskrævende at lave, men smadderhyggeligt at sidde og nusse med.
Billederne er lidt mørke, men vejret er ikke det bedste til fotografering i dag *G* - Så det må I tage med.


Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg forsøger mig med den slags.
Hav en herlig Fredag!
Knus fra Dorthe

7 kommentarer:

  1. Nej hvor er de flotte. Dem vil jeg da prøve at lave en dag, men jeg er vidst nød til at gemme linket. For skal have flyttet mit hobbyrum :o)

    SvarSlet
  2. Flotte esker du har laget....
    Nydelig pyntet og flotte ark......
    klem

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er de søde..flot lavet og nogle dejlige farver

    SvarSlet
  4. hvor er de bare flotte, det må jeg også ha prøvet af en dag for de ser vildt professionelle ud.
    vh Renne

    SvarSlet
  5. Jeg er hel vild med de flotte æsker og kurve du laver, det er dejlogt der er en vejledning.
    tak for det.

    SvarSlet
  6. for noen flotte esker du har lagd, de var bare nydelige da. klem pia

    SvarSlet
  7. Kjempeflotte esker du har laget! :)

    SvarSlet