tirsdag den 27. juli 2010

Et par kort af TH papir.

Har leget lidt med mit Retro Grunge papir fra Tim Holtz.
Det synes jeg godtnok er lidt lækkert, og ret dekorativt i sig selv.
---
På det første her fik jeg brugt resten af metalblomster-ranken fra Panduro, et halvt TH fuglebur (der har fået masser af glimmer) en Marianne-design sommerfugl, et making memories ur - og nogle halvperler.
Det andet er pyntet med lidt KarenMarie vellum, et par TH grungeboard, en American craft Rub-ons, sømbrads fra KarenMarie (Rayher) - og mit gamle laksegl.
Tak for du kigger med :)
knus fra mig.

3 kommentarer:

  1. Du er jo blevet helt professionel med de kort! Super flotte :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de lækre... wauw.. Og sikke nogen seje brads der er på det sidste kort :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte. Dejlige farver

    SvarSlet