torsdag den 15. juli 2010

Et bidrag mere til Vintage udfordring.

Min feriegæst, min søn ... og endda min hund snorksover *G*
Så satte jeg mig da ved scrappebordet - og det endte ud i endnu et bidrag til udfordring 3 hos Vintage udfordring.
Og kortet kom til at se sådan her ud:
Papiret er Tilda "kitchengarden" - noderne er fra en vintageside, sommerfuglen er dels en spellbinders og dels metalsommerfugl fra Kort & Godt
Så fik jeg brugt den første af mine kamé blomster...
den har fået lidt (meget) stickles.

Melissa Frances Rub-ons (dem er jeg storforbruger af ... :) )
og lidt blonde fra Amerika.

Tak for du kigger med, det sætter jeg pris på.
---
Dagen i dag skal gå med forårsrulle fremstilling hos mine forældre *G*.
Et par af deres venner er vilde med mine forårsruller, så jeg har lovet at hjælpe med at lave en ordentlig stak, så de kan lære hvordan man gør.
Hav en fantastisk dag.
Knus.



5 kommentarer:

  1. Nydelig blomst og herlig sommerfugl.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  4. hej Karina - hvordan sletter jeg beskeden? ... skal nok sende dig en mail - og kigge efter de link.

    SvarSlet
  5. Flott vintagekort!
    Takk for at du deltar på vintageutf.
    Meretekj

    SvarSlet