onsdag den 28. juli 2010

Bidrag til WildOrchidChallenge 2.

Jeg startede dagen med et krus dampende kaffe... på min yndlingsplads :)
Det endte ud i mit bidrag til udfordring 2 hos WildOrchidChallenge
"Lovely Lace"
Mit bidrag kan du se her:
---
I started my day with a cup of hot coffee - at my favorite place.
That resulted in my contribution for the second challenge by WildOrchidChallenge
"Lovely Lace"
You can see my card here:
Sommerfuglen er stanset ud med en die fra Marianne design - den har fået lidt 3D-liner rundt i kanten.
Blonden har jeg fået hjem fra ... ehmm... USA eller Tyrkiet... ?
Masser af blomster fra WildOrchidCraft

og en spellbinders oval med mit 5 kroners stempel (som er ved at blive mit yndlings)
og masser af minibittesmå rhinestone rundt i kanten.


2 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert kort. Og wauw for en blonde.. Der er mange lækre detaljer

    SvarSlet
  2. Lekkert smekkert! Nydelige farger og flott dekorert! Takk for at du deltar hos WOC - lykke til!
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlet