torsdag den 22. juli 2010

Bidrag til Anonyme Scrapperes 2. udfordring.

Når man nu alligevel ikke kan sove, så kan man jo ligesågodt være lidt kreativ *G*
---
Jeg har startet dagen med at lave et bidrag til Anonyme Scrappere´s anden udfordring.
---
Jeg har udfordret mig selv lige for tiden... jeg SKAL lave mandekort, for det har jeg ikke været flink til på det sidste. Så det har jeg også lavet som mit bidrag.
Det er en skitse man skal lave sit bidrag efter, og jeg har faktisk fulgt den slavisk.
De småskaller jeg købte forleden er jeg ved at blive ret glad for :)
Jeg har lavet en ramme af liquid pearls rundt om billedet.
En lille søstjerne jeg har haft i gemmerne - længe.

og selvfølgelig en perle i den ene skal - ;)

Tak fordi du kigger med. Kommentarer er altid velkomne og værdsat.


2 kommentarer:

  1. Du er sannelig blitt helt rå på mannekort nå.
    De er kjempefine og lekkert pyntet.

    SvarSlet
  2. For et nydelig motiv, og kjempefin pynting. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem fra Anne.

    SvarSlet