lørdag den 31. juli 2010

2 æsker mere...

Jeg har lavet et par æsker mere.
Jeg skulle jo prøve at lave med "skjult flip" - som på denne her
set oppefra....
denne her æske måler ...
8 x 12 - og er 5 cm høj

Til denne har jeg brugt Tildapapir som grundpapir - og My Mine Eye som mønsterpapir.
Det rigtig fine ved tutten til æskerne er at man bare kan ændre størrelsen efter smag.
Her ses den "skjulte flip" lidt bedre.
Og så skulle jeg da også forsøge mig med "glas" låget (husblas)
---
Jeg er helt pjattet med de æsker ... hihi
Jeg har sat en metaldims fra KortogGodt i hver ende af denne her æske

set oppefra...
perlebånd hele vejen rundt

papiret til denne er ... noget Panduro 30 x 30 ensfarvet karton - og mønsterpapir er Paperloft "Grandmas house" (er vild med det papir)

jeg var i Panduro i går for at købe magneter... de havde ikke rigtig nogen små - men de havde en plade med selvklæbende firkantede magneter.
De er IKKE specielt gode til det her - men det går lige an.
God Weekend!!!
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar