fredag den 2. juli 2010

2 kort = 2 udfordringer ...

Det første kort er lavet til 3. udfordring hos Vintage udfordring
udfordringen er denne gang en skitse.
Jeg har vist egentlig fulgt skitsen meget præcist.
Og her er mit bidrag. - Papiret jeg har brugt er alt sammen Teresa Collins
Sommerfugl og dreng er begge fra en side med frie vintage-billeder.
Den lille metalplade er fra Panduro, den har fået et par mini rhinestone.
Blomster fra WildOrchid, den grønne dusk er fra en butik i Norge.

Lidt Tim Holtz filmstrip og en Melissa Frances Rub-on.

Det andet kort er til månedens udfordring på Kort og Godt bloggen
De vil gerne se kort i farverne : Mint - hvidt og creme ... og derudover skal der være mindst en ting købt i deres butik på kortet.
Så dette er mit bidrag til den udfordring:
Jeg har brugt almindeligt hvidt karton, Cremefarvet KarenMarie papir, mintfarvet blonde og zigzagbånd.
De 2 største blomster er fra Kort og Godt
de er samlet med en brads i creme og mint - fra Netto.
bånd"glideren" er fra WildOrchid og sommerfuglen er KarenMarie klip, den har fået lidt mintfarvet Liquid pearls.
Og så en American craft minimark rubon.
close up af blomsterne fra Kort og Godt og bradsen fra netto.
Tak for tiden du brugte her.
Rigtig God Weekend.

10 kommentarer:

  1. jeg håber du vinder noget med alle de udfordringer du får lavet ! Du fortjener det i hvert fald med de flotte ting :)

    SvarSlet
  2. Flott pyntet.
    Du er jammen ivrig.

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med detaljerne på det første!

    SvarSlet
  4. Så flott kort og nydelig pyntet! Moro å se hvordan du løste skissen. Tusen takk for du deltar på Vintage utfordring!
    Klem Mette

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et rigtig flot vintagekort du har lavet:)
    Det er et rigtig sødt billede og mange flotte detaljer.
    Flot løsning på skitsen.
    Tak for din deltagelse i vintageudfordringen

    SvarSlet
  6. Så lekkert kort :O) Nydelig pyntet.
    Herlig bolgg du har, hit vil jeg tilbake.
    legger meg til som følger hos deg.

    Connie

    SvarSlet
  7. Det ser dælme godt ud!

    TAk for deltagelsen på vintageudfordringen. :)

    SvarSlet
  8. Nydelig vintagekort i sarte farger.
    God løsning på skissen.

    SvarSlet
  9. Flot løst! Jeg er vild med detaljen med båndet rundt i kanten.

    Tak for deltagelsen på vintageudfordringen.

    SvarSlet
  10. Kjempeflott kort! Nydelig design og flotte detaljer!

    Takk for at du deltar i utfordringen vår :) Lykke til!

    SvarSlet