onsdag den 2. juni 2010

Udfordring 18 hos Kort O Mania...

Nu hvor jeg vandt udfordring 17 har jeg jo rigtig fået blod på tanden *S*
Så selvfølgelig skal jeg være med til nummer 18 også.
Denne gang vil de hos Kort O Mania gerne have:
3 blomster, 3 knapper og 3 mønsterpapirer...
---
Dette kort er mit bidrag, jeg har valgt at bruge 3 Melissa Frances papirer, 3 Tilda knapper, 3 hjemmelavede blomster (af papiret) - lidt blonde og en lille engel (som at se sig selv - fnis)
og noget cat eye...
Tak fordi du kigger med...
lidt close up...


8 kommentarer:

  1. gratulerer så mye med seieren på forrige utfordring.
    så lekkert kort du har laget, og så artigt pyntet!
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlet
  2. Så herlig kort du har laget til utfordringen. Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem fra Jeanette :)

    SvarSlet
  3. Så koselig kort ud har laget. Moro at du vant utfordringen forrige gang. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania

    SvarSlet
  4. Kjempeflott kort i flotte farger! Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:o

    SvarSlet
  5. Det er et sødt kort, du har lavet.

    SvarSlet
  6. heia. super nydelig kort du har laget.
    og gratulerer nok en gang med forrige sier :)
    tusen takk for at du deltar hos kort o mania
    klemmm fra Linda

    SvarSlet
  7. lekkert kort
    og gratulerer med seieren

    SvarSlet
  8. Lekkert kort Dorthe :-)) Takk for at du deltar på utfordringen til Kort-O-Mania!

    SvarSlet