onsdag den 30. juni 2010

Så kom scrappelysten lidt tilbage...

Det hjalp åbenbart lidt at få ryddet op på scrapbordet ... hehe.
---
Jeg har lige fået lavet et kort, som skal være mit bidrag til denne uges udfordring hos Sketchy colors.
I denne uge er det en skitse man skal følge, og mit bidrag kom til at se sådan her ud:
Jeg har brugt et pandurokort... pyntet med en rest Websters pages papir, noget af mit elskede tyrkiske blonde, en spellbinder oval lavet i en rest Tilda papir, damehovedet er et stempel jeg har købt på Ebay, congrats stemplet er Melissa Frances, hjørnerne er fra et laserark fra panduro (det var dog ikke hjørner, men det blev det *hi hi*)
Blomster fra WildOrchidCraft, blade punchet med Martha Stewart oak leaf punch.

Sommerfuglen er også Martha Stewart, det er den der stamp and punch ting ....
jeg er bare ikke så god til at stemple (endnu)
borten ude til højre er en American craft rub- on.
---
Tak fordi du kigger med, og Tak for kommentarer, dem elsker jeg...!!!
Knus fra Pipsen

5 kommentarer:

  1. Dette var knall, lekkert pyntet..

    klem

    SvarSlet
  2. Åh så flott!Dette var et lekkert kort i nydelige blåtoner!Ønsker deg en riktig god kveld!
    Klem,Janne

    SvarSlet
  3. Stilig kort!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
    Klem :)

    SvarSlet
  4. Tack för titten i min blogg...
    Roligt att du fick scrapplusten tillbaka, du har gjort ett fint kort.

    SvarSlet