tirsdag den 29. juni 2010

Så kom kaméerne....

og de er altså ret fine synes jeg...
---
her er lidt af dem - men der er mange flere.
De små er meget små, men jeg tror de bliver fine i en blomst eller på en sløjfe ... eller..??
finder nok på noget *S*
De store er superfine og har en fin størrelse.
Jeg fik 50 af de helt små, 20 af de næstmindste (de runde)
og 10 af hver af de store.
Jeg får ikke scrappet spor i de her dage, lysten er helt væk.
I dag har jeg dog besluttet at der skal ryddes op på scrappladsen.
Det er tiltrængt, og måske det hjælper på lysten *GG*
---
Hav en herlig solskinsdag :)
Knuzzz

2 kommentarer:

  1. Så flotte de var.
    Lykke til med ryddingen. Er du som meg, så trengs det en opprydding iblant...

    SvarSlet
  2. Åhh så flotte de var. Tusen takk for hyggelige ord i bloggen min. Det gjør meg så glad. Hvis du går inn på You Tube og skriver never ending card, får du se hvordan kortet er lagd og hvordan det fungerer. Lykke til med rydding og kreativiteten. :-)

    SvarSlet