tirsdag den 15. juni 2010

Så fik jeg styr på stemplerne.

I søndags var jeg sammen med min søster og svoger, nede og hjælpe mine forældre med at kalke og male. På et tidspunkt fandt jeg en gammel forsatsvindue i plexiglas i deres skur.
Den skulle bare smides ud sagde min far...
men næææh nej, så så jeg jo straks "stempelplader i massevis...
hehe....
Min svoger skar masser af plader til mig, så nu har alle mine stempler (clearstamps) fået sin egen plade.
Jeg havde i gemmerne endnu en cd-holder/hængearkiv. Jeg bruger samme slags til mine Spellbinders, som tidligere vist.
Så nu har stemplerne fået nyt hjem - og de er supernemme at blade igennem



3 kommentarer:

  1. Gosh.... så smart. Du er luuuur.

    SvarSlet
  2. Smart tænkt. Det er det jeg siger "Scrappere kan bruge ALT" kæmpegrin

    SvarSlet
  3. Der var du hurtig, til at tænke stempler *GG* Ser rigtig smart ud

    SvarSlet