fredag den 11. juni 2010

Pakistansk dækkeserviet....

Sådan en købte jeg i dag... - Jeg skulle bare lige ind og købe frisk thailandsk basilikum.
Og så fik jeg øje på dækkeservietten (hihi)
Straks kom scrappegenet op i mig.
Så jeg købte lige en enkelt med hjem. Til den famøse formue af 10 kr.
"Skønheden" er i plastik - men med blondeagtig effekt.
eller hvad det nu hedder.
Da jeg kom hjem måtte den straks under kniven...
Hjertet her på kortet er skåret ud af den... dem er der hele 8 af, og blomsten under hjertet også.
Her har det fået lidt bling - og er limet på et stykke turkis papir.
På det næste kort her er det den viftelignende dims der er skåret ud af servietten.
Dem er der 4 store (dette er en stor) og 12 små af på servietten.
Derudover er der 4 "svampeformede" yndigheder også.
---
Sjovt at finde mærkværdigheder at scrappe med synes jeg.
Og så lige et kort UDEN dækkeserviet.
Det havde jeg bare lige lyst til at lave. Papiret er Fancy pants - vintage valentine.

Tak for du kigger med.
God Weekend

Dorthe

3 kommentarer:

  1. Hei Dorthe!
    Disse kortene var kjempe fine!
    Masse fint i bloggen din.
    Legger meg til som følger og håper at du tar deg en tur innom min:-)
    Ha en strålende helg.
    Klem Tone

    SvarSlet
  2. Lækre kort - gad godt at se hele servietten!
    hav en god weekend
    Kram Maria

    SvarSlet
  3. Flotte og detaljerede kort.

    SvarSlet