tirsdag den 15. juni 2010

Min SØDE søn...

har bestilt masser af lækkerier hjem fra USA til mig....
---
Jeg har fødselsdag her først i juli, og nu har min søn så via Ebay købt masser af dejlige ting til miiiig... jubiiiii
Han spurgte om jeg var ligeglad med at jeg godt ved hvad jeg får. For så måtte jeg selv vælge.
---
Så nu ved jeg at jeg får: Dew drop i forskellige farver, masser af Liquid pearls, en Stickles, distress ink, mange pakker prima blomster, crackle paint, de sødeste cameer, og LÆKRE blonder.
Nu må det faktisk godt blive d. 5. juli ... haha

Det ER en sød knægt jeg har - syns I ikke? :) :) :)

3 kommentarer:

  1. Wow, heldige du !
    Tenk å ha en så oppfinnsom sønn. Mine sønners fantasi strekker seg til blomster. Men bra det og, selvfølgelig.

    SvarSlet
  2. Det må man sige, skøn knægt : ) så nu kan du snart ikke vente til din fødselsdag : )

    SvarSlet