mandag den 7. juni 2010

kort til 2 udfordringer...

... ja ja - jeg har lavet et kort til kort og godt´s udfordring
- men jeg kan nu så godt lide skitsen, så jeg lavede et mere. Og det er lavet så det også kan bruges til udfordring #9 hos Scrappekammeret.
hos Kort og Godt skal man udover skitsen, bruge mindst en ting fra butikken. Jeg har brugt blomster og metalgren fra dem.
Og hos scrappekammeret skal man bruge farverne - turkis, hvid og brun.
Så her er mit bidrag...
og så lidt close up...


Hav en herlig uge...
knus Dorthe

6 kommentarer:

  1. det har du løst rigtig godt :)

    SvarSlet
  2. Så herlig kort du har laget! Flott kombinert med to utfordringer, og masse stilig pynt!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlet
  3. Nydelig! Digger sommerfuglen din!
    Så koselig at du deltar hos scrappekammeret!
    Klem,
    Ingrid

    SvarSlet
  4. Herlig kort :-) Her var det jammen masse flotte detaljer :-)

    SvarSlet
  5. Lekkert kort du har laget! Herlige fargekombinasjoner og jeg digger sommerfugler, så dette var flott!!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem fra Anette ;)

    SvarSlet
  6. Herlig kort du har laget! Nydelige farger og masse flott pynt!
    Skikkelig stilig sommerfugl :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlet