søndag den 20. juni 2010

Forelskelse!

Sådan lyder udfordring # 10 hos Kammerpigerne på Scrappekammeret
Dertil har jeg lavet dette bidrag.
Papiret er fra Vintage Valentine serien fra Fancy pants.
og så lidt detaljebilleder...
jeg har sat en halvstor rhinestone på sløjfen der holder buketten.
De ringe har jeg haft i evigheder... dette er de første jeg bruger - men de passer jo perfekt her :)
Billedet fandt jeg på en side med frie vintage-motiver. Det var jo ikke til at stå for.
Stjernen tegnede jeg op med sort tush.
Jeg er blevet helt vild med Tim Holtz filmstrimmel... muuums....

Og så lidt af mit nyerhvervede blonde fra "over there" - købt på Ebay.


6 kommentarer:

  1. hvor er det bare kært det billede du har fundet, det passer rigtig godt til stemningen i kortet og udfordringen :)

    SvarSlet
  2. Et herlig kort! Og så rask da, imponerende! Stilig med blonden, og det motivet er jo bare verdens søteste da!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlet
  3. Stilig!!! Her oser det ung forelskeles ;-) Nydelige blomster og masse flotte detaljer.
    Tusen takk for at du er med oss denne gangen også.
    Klem fra Guro på Scrappekammeret

    SvarSlet
  4. Åh, vilket fint kort du har gjort.
    Lycka till i tävlingen...

    SvarSlet
  5. For et fint kort!
    Liker godt mønsterpapiret, og blondene var kjempeflotte. :)

    SvarSlet
  6. Kjempeflott kort som oser forelskelse!! Herlig kyssende par ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlet