onsdag den 16. juni 2010

Fælleskort til 59 og 60 år...

Egentlig troede jeg at jeg HAVDE lavet kort til min bror og svigerindes fødselsdage på lørdag, ehmmm... det havde jeg også -
men det var altså FØR vi blev enige om at de skal have en fælles pengegave *GG*
---
Det kan man jo ikke så godt komme med i 2 seperate kort!!!
Så ... på den igen.
---
Jeg ku simpelthen ikke lige løse den opgave... eller ... ihvertfald ikke så det blev pænt synes jeg selv.
Så hittede jeg på det her. Og det synes jeg faktisk er ret sjovt.
Det er vel nærmest 2 i 1 ?
Svigerinden er sygeplejerske - hun bliver 59
Brormand er JÆGER - han bliver 60.
De har fødselsdag begge 2 på lørdag, og skal have fælles gave...
Voila!!
Jeg VED de ikke læser blog, så jeg tør godt vise kortet nu - hihi.

5 kommentarer:

  1. Ohhhhhhh.
    For et stilig kort, den løste du flott.
    Festlige motiv og fin oppbygging..

    SvarSlet
  2. Godt fundet på for det er da ikke nemt at lave et kort der skal passe til 2 forskellige personer, men det er du kommet godt fra.
    vh Renne

    SvarSlet
  3. Super godt fundet på og begge halvdele supplerer hinanden godt.

    SvarSlet
  4. Det var da en smart måde at gøre det på.

    SvarSlet