tirsdag den 22. juni 2010

Fødselsdagsgave i utide - Weee....

Sønnens fødselsdagsgave til mig kom i dag :)
Og jeg fik lov at få den med det samme, selvom jeg slet ikke har fødselsdag endnu.
Seeeeeeeee lige hvad jeg har fået...
Mums...
Der kom pakker fra både USA og Tyrkiet.
Sjovt nok kom de begge i dag.
Jeg har fået:
8 Liquid pearls
4 ps dew drops
6 pk Prima blomster
1 Distress Ink
1 Crackle paint
1 stickles
1 pk halvperler
Det var pakken fra USA.
---
Fra Tyrkiet kom der blonder i massevis
og 3 bundter bånd (som jeg slet ikke vidste)
her er nogle pralebilleder.
de 3 bundter bånd - dem skal jeg sagtens få brugt *S*
helt vildt flotte og lækre blonder synes jeg
Mmmmm.......
nogle af blomsterne OG blonder
mere - mere - mere
Er jeg ikke heldig?
Jeg glæææææder mig til at lege med alle de nye lækkerier.
Kameerne er dog ikke landet her endnu - men de kommer også helt fra Malaysia.
Glade knus fra Dorthe (der har Verdens bedste Søn)

5 kommentarer:

  1. Wow.... for noen lekre blonder !!
    Jeg vil også ha en sånn sønn....

    SvarSlet
  2. Skønne sager, super med en familie der virkelig forstår hvad man ønsker sig.

    SvarSlet
  3. Hold da op en masse lækre ting du har fået, en fantastisk søn du har! Ha en god dag!
    vh Renne

    SvarSlet
  4. Det er flott med sånne sønner som forstår hva man ønsker seg. :-) Så må du ha en flott bursdag. Hyggelig at du ville bli følger av bloggen min. Du lager selv mange virkelig flotte kort. Ha en fin dag. :-)

    SvarSlet