onsdag den 9. juni 2010

Basic Grey - mit nye legetøj!

I aftes legede jeg igen lidt med mine nye Paper pads fre Basic Grey.
De første 2 kort er lavet med papirer fra Green at heart padden. Selvom det faktisk er de samme 2 papirer jeg brugte, synes jeg kortene blev ret forskellige.

Jeg kunne sagtens blive forfalden til Basic Grey tror jeg.
Det sidste kort er lavet med papirer fra Origins.

billederne er godtnok meget mørke - men det er overskyet og kedeligt her i dag - så det var det bedste jeg kunne klare med min mobil (hihi)
---
Overskyet og trist = scrap og hygge...... ?? tror jeg

Basic Grey - here I come.





2 kommentarer:

  1. lækre papirer og du har brugt dem rigtig godt! de er meget forskellige de kort :)
    Kram Maria

    SvarSlet
  2. Søde kort, du har lavet i flotte papirer.

    SvarSlet